alla hjärtans dag

Gillar att vara sjuk. gillar att inte ha sovit en blund inatt. gillar att mitt huvud håller på exxplodera.gillar att jag ska besöka läkaren nästa vecka. Gillar att mitt rum är så stökigt. Gillar att jag har franskaprov nästa vecka. Gillar att jag inte kan träna. Gillar att allt går som jag vill idag.. Trött som ett as minst sagt. inte kunnat andas på hela natten. bläääääää. Nu håller jag på plugga lite, ytterst lite. Sen bär det av ut till smedjebacken för att spendera kvällen & natten där med underbara vänner. alla hjärtansdag mys i förväg. Imorgon blir det mys med familjen, sen bio på kvällen! på måndag ska jag vakna upp frisk och krya, så är det bara! nu ska jag få tag på frida sen plugga lite till. ha en trevlig lördagskväll allihoppa. för det ska jag ha =)

saknar min plutt! åker kanske ner i slutet av veckan, eller när vi har sportlov. längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0