dansa hela natten

Skriver ett snabbt inlägg nu när jag har fem minuter över. I går var jag i borlänge och inhandlade lite. Blev skor,tunika,smycken och smågrejer. Sen var vi iväg på fest jag och emma! Haha ja, det var väldigt roligt må jag säga. lärde känna två otroligt trevliga polismän som förövrigt gjorde hela min kväll! trevligt var det. Idag har jag hunnit med bad,solning,simning,bastning osv. Nu ska jag snart sätta igång och fixa mig för kvällens roligheter. Jacobs 18 års fest, dansa hela natten med mina vänner! är taggad till tusen och hoppas det blir skitkul! Nu måste jag skynda mig iväg igen. Lägger in en bild på kvällens outfit sen. Puss! Sportlov nu förresten, wiiho.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0