fan också

hej. Mår skit rent ut sagt. Blir bara värre och värre. Febern har stigit, och jag har sovit ca 1 timme inatt. Kan inte andas och ligger bara och hostar hela tiden. Blir aldrig annars sjuk och blir absolut inte såhär dålig när jag väl blir det. vet inte vart jag ska ta vägen! Igår kväll spenderas kvällen i smedjebacken hos emma med massa mat,snack och mys. Supertrevligt. Idag har jag pluggat lite sen har vi haft främmande som nyss åkte. Nu ska jag ta en varm lång dusch sen plugga. Blir skola imorgon varesig jag är sjuk eller inte. blääää hatar detta. Och som ett plus på allt är mitt rum ett bombnedslag!! med lite sympati från mamma kan hon kanske vara gullig och städa det åt mig förhoppningsvis. Hoppas alla haft en trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0