fantasifull

godkväll eller godnatt kanske? Kom nyss hem från smedjebacken efter att ha spenderat en kväll med mat, fika, skitsnack och dans med mina underbara vänner! skönt och otroligt trevligt. Nu är jag riktigt trött, som jag brukar vara på fredagar efter att en heeeeel lång vecka har gått. vi alla tre låg och sov redan på bussen så nu är jag bara ännu tröttare. Imorgon har jag fullspäckat schema och känner mig en gnutta stressad, men ska nog gå sig ann att hinna med allt. När jag vaknar väntar iaf ett tungt och hårt träningspass! Men nu känner jag mig inte manad till att sitta vid datorn.. så jag beger mig till min älskling och sover :) Godnatt alla.


En ganska vilsen gina som är otroligt trött


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0