helg redan?

hej allihoppa. Torsdags eftermiddag och denna vecka har gått så sjukt snabbt. Har inte haft tid med nästan något för jag har haft prov idag så jag har bara pluggat och pluggat och pluggat ännu mer.. men nu är det äntligen överstökat! Ikväll ska jag & emma mysa med solning,bubbel och bastu. ska bli såååå skönt alltså.Har haft en stressig vecka. Igår var jag på min gamla högstadie skola, bästa skolan i hela världen. Mina underbara 3 år jag spenderade där med otroliga vänner och lärare. oförglömlig tid verkligen. Denna helg ska jag bara ta det lugnt faktiskt och ladda upp för dom kommande fullspeckade helgerna. :D

Dagens låtar: worth dying for-rise against. och bad boys-flo rida, alexandra burke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0