läsa+melodifestivalen & OS?

hejhallå godkväll. Har varit helt slut nu hela helgen och inte orkat sitta vid datorn. Nu tänkte jag bara skriva ett litet inlägg. Gårdagen bjöd på sommaren med göran & avatar halva natten till jag däckade i soffan för jag var så trött. Imorse hade mamma gjort nybakade förska bröd så det doftade gott i hela huset, mums! Idag har vi fixat och donat nere och börjat flytta in grejer. snöstorm här i dalarna och det har snöat nu i över 1 dygn, tycker det är mysigt. Nu ligger jag i soffan framför brasan och läser snabba cash och klickar mellan os och melodifestivalen. Jag minns inte senaste gången jag var hemma en lördagskväll, och senaste gången jag kollade melodifestivalen eller läste en bok? Känner mig lite gammelmodig faktiskt men jäklar vilken skön helg jag haft och bara tagit det lugnt, behövdes verkligen! Sverige-USA på curling på tven, sverige leder. Anja missade finalplats också, tråkigt. Men nu ska jag fortsätta min mysiga lördagskväll. Hoppas alla har en trevlig lördagskväll med festande,melodifestivalen,OS. Vad gör ni alla få människor som läser min blogg en sådan här lördagskväll egentligen? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0