loveday

tjenamors! Såg nyss att det var fettisdagen idag, se på fan. Men inga semlor här nej, icke sa nicke. Istället ett hårt träningspass ikväll med  emma & frida. Vi har haft kärleksdagen i skolan idag, babblat om relationer och dylikt. Sen sett en liten dramapjäs om våldtäkter. Kom nästan nyss hem. Ska plugga nu, franska. Ska plugga stenhårt. Sen gymmet ikväll.  Äntligen efter 3 dagar!!
Hade på mig min röda spetströja idag, har inte vågat ha på mig den... köpte den på jullovet men tyckte inte alls den passade mig men imorse när jag prövade den med en tubtop och strumpbyxor så tyckte jag det var fint så då blev det de tillsammans med mina blendskor och accessoarer.


Kommentarer
Postat av: Millah

Har du fått hem ditt pris ?:) Kramar

2010-02-17 @ 21:09:46
URL: http://millahoman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0