sjuk

hejhallå. Nu är veckan snart över ännu en gång. har inte skrivit på ett tag, noll ork. Men nu är jag med igen! igår var vi lediga så jag låg i sängen nästan hela förmiddagen! behövligt. Kände mig kraslig när jag vaknade men drog ändå iväg och gymmade närmare 3 timmar och simmade 1. Sen pluggade jag lite och satt sedan och diskuterade livets filosofi på msn framåt klockan närmade sig 1!  Hade sovmorgon imorse.  Vaknade otroligt tidigt och kunde inte andas för jag var så täppt i både hals och näsa. Men somnade om ett flertal gånger och vaknade runt 9 och då hade jag drägglat ner halva kudden nästan, hehe. Rätt mysig ändå, men jag skyller på att jag är sjuk! Nu har jag ont i både öron, hals och täppt i näsan. Men det hindrar mig inte från att dra mig till gymmet ändå!
Ska åka och träna framåt 7 och har denna gång lyckats få med mig emma! mirakel =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0