snö snö snö

hallåååå, nu ligger jag i sängen helt slut.. vart ett hårt gympass och jag ska sova nu! får inte komma försent imorgon för vi ska hålla idrottslektionen. good luck säger jag bara. hatar att stressa på morgonen så vafan, 10 minuter sent eller inte. fint folk kommer alltid sent, right? Men ska göra mitt bästa imorgon! var grymt skönt att gymma. och när man gick ut ramla man i snön. 1 jäkla meter snö va fan! när ska det sluta? snöar fortfarande, och blåser nå fördärvat. Även fast det är lite mysigt så börjar det bli jobbigt. Vi har fruktansvärt mycket i denna lilla hålan alltså. man blir insnöad. Imorgon blir det simma och gymma och fika och handla! tajt schema alltså, men allt ska hinnas med, jajamän. nu ska jag sova. godnatt gott folk  som läser min galet tråkiga blogg hehe. men orkar inte skriva om mode och skit, för jag vet tammefan själv inte vad mode är. och vi har ju kissie osv..hade jag fått välja hade det vart naket som hade vart mode eller myskläder jämt.. men tyvärr. jaja, godnatt!


Kommentarer
Postat av: livsstilar.se

hej, 2 nya tävlingar att vinna iPone 3gs 16gb vit och 10 presentkort 500kr hos kicks. Besök gärna min blogg och delta helt gratis. lycka till <3<3<3

2010-02-04 @ 01:51:24
URL: http://livsstilar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0