snöstorm

hej hallå! I våran lilla stad är det en jäkla snöstorm! man blåser iväg. snöar och blåser nå förJÄVLIGT. men det är mysigt :)  just nu väntar jag på att klockan ska gå liiiite snabbare så jag kan åka och gymma vilket jag ska om en halv timme typ. Alla hjärtans dag börjar det även snackas mycket om.. själv tycker jag det är riktigt jäkla överskattat (antagligen för jag är singel) hehe. Hade supermysigt alla hjärtans dag förra året och åren innan det också så detta år blir det väl bara en middag med... mig själv. nejdå, men mina underbara vänner! dom slår alla. men annars tycker jag bara alla hjärtans dag är ett ganska dumt påhitt, man behöver väl inte en speciell dag att visa sin kärlek på? inte jag i alla fall! Kommer 2 bögar till våran skola och ska spela upp någon pjäs så man ska sluta vara homofob.. hmm, ska väl bli..ganska spännande om man säger så. något jag tänkte på var  om dom kommer ställa sig och börja grovhångla framför hela klassen :o hmm, men det kommer väl visa sig antar jag!
Imorgon slutar jag 12. då ska jag utföra ärenden på stan och sedan simma, gymma osv osv osv osv.

(tog den charmigaste bilden jag kunde hitta på mig och min syster, stiligt värre!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0