söndag

söndagar är väldigt tråkiga tycker jag. men dagen började i alla fall med en lååååång promenad runt hela staden i det underbara vädret. solen sken och det var hur härligt som helst! sen fick vi hit främmande på middag, sen blev de en till promenad med syrran med hundarna. Har hunnit städa mitt rum och rensat min garderob vilket behövdes. Är hur trött som helst. Vi började rulla hem efter halv 3 någon gång i natt. Hade en jättetrevlig kväll med underbara vänner. Vi var först på sandys 18-års fest vilket var super! Sen begav vi oss vidare på annan fest. det var likaså trevligt :) Nu är jag trött och ska packa en väska för morgondagen då dagen bjuder på längdskidor och evolution, sedan gym! Sen ska jag sova så jag är utvilad imorgon! hoppas ni haft en bra söndag.


Kommentarer
Postat av: Anneli

Kul att du är med och tävlar! Lycka till :)

2010-02-08 @ 17:31:48
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0