1

 första dagen avklarad! puuh vilken lättnad säger jag bara. vi startade dagen med info om fjällfaror såsom laviner, tappa bort sig osv. vi gjorde en powerpoint presentation fast snarare mina arbetsvänner som gjorde den faktiskt. jag har varit alldeles trött i huvudet och trött hela dagen. somnade inte förens 3 inatt nu när man vänt på dygnet är det svårt att vända tillbaks. men det är bara att bita ihop! nu är jag hemma i alla fall och ett varmt skönt bad väntar. Fick även nytt schema idag och det är helt underbart! den senaste dagen är 14.45 och så länge går vi bara varannan vecka sedan resten av dagarna slutar vi mellan 13.30-14.30. Superskönt tycker jag.Om 1 vecka bär det av till säfsen med halva klassen, ska bli trevligt. Just nu känns allt lite segt sådär, nyss haft lov och man har tagit det lugnt och så och nu börjar det hektiska stressandet igen. Men denna termin ska jag försöka stressa så lite som möjligt.

önskar alla en trevlig måndagskväll =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0