2

hej! sjukligt jobbig idag må jag säga. irriterad har ja varit i princip hela dagen pga olika skäl! skolan har varit en plåga, men kom hem och fick mig en ny mobil! vilket förgyllde min gråa dag! en vit samsung touch som jag är helt förälskad i. ska vaka över den med livet. städade även mitt rum vilket verkligen verkligen behövdes. ögonen svider på mig och jag är helt galet trött så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Vill nu endast ha helg och umgås med mina underbara vänner. Massvis med utomlandsresor håller det också på snackas om, vilket gör mig helt överlycklig. nu ska jag läsa lite sen faktiskt lägga mig och sova. känner mig verkligen inte kry så är lika bra. Puss!
 bild på mig och min lilla sötanna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0