4

Hej! klockan visar 02.00 och tanken att sova börjar sakta slå mig. efter att ha lagt mig 2 igår också och stigit upp 7 imorse känns det inte mer än rätt att lägga sig och sova nu. Dagen har varit trevligt och årets och gymnasiets första idrottslektion har vi haft också, kondition och styrka var det. kvällen bestod av handboll och en långfika med de bästa i hela världen! morgondagen har nog lite shopping att erbjuda, sedan hockey. ska bli otroligt trevligt. Huvudet drar alltid igång och börjar tänka när jag ska sova, sjukt jobbigt. orkar inte och vill inte tänka :) har sakta men säkert insett att man blir alltför ofta tagen förgivet. men varför ödsla tid på någon som inte bryr sig i en? slöseri med tid och onödigt =) ta vara på de som bryr sig istället, de som inte tar dig förgivet, de som bryr sig helt enkelt. :)På måndag vankas säfsen som fan!, sedan börjar hårdträningen med emma! jäklar va jag längtar. Saknar Anna & Simon gör jag också, förhoppningsvis åker jag ner igen snart!

Innan jag kokar över nu ska jag sova :) godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0