5 joel kinnaman

fredagen bestod av hanboll med de bästa, sedan en lång och galet rolig fika, vi skrattade tills vi storknade. igår var det av för shopping i borlänge, inhandlade inget men var med familjen :D sen grangärde och gosade lite, sen var det snabba cash med emilia. fy jävlar vilken bra film säger jag bara! en av de bästa filmerna jag sett. galet sjukt bra :D och joel kinnaman är ju så snygg så jag tror jag dör! en man som han är fasiken inte att leka med. min drömprins alltså. denna dag har jag städat, varit ute och sprungit 1 mil!! sen kollat johan falk :D nu ligger jag i sängen och filosoferar som vanligt. men jag är lycklig :D jag är lycklig! jag har världens bästa vänner, världens bästa familj. det är allt jag behöver för att må bra. varför har man lagt så mycket tid på att deppa för? även fast jag tror det behövdes en liten svacka för att komma upp på fötterna igen. nu går skolan superbra! och allt är faktiskt jävligt bra rent ut sagt :D Jag är lycklig, jag lever livet. tillsammans med människor som faktiskt bryr sig om mig, som tycker om mig, som älskar mig, som tycker om att umgås med mig. Jag ska inte spendera en sekund med någon som inte bryr sig i mig! jag ska inte sträcka ut handen till någon som inte vill ta den.  Jag ska spendera all min tid runt människor som bryr sig om mig, som jag bryr mig om :D de är dom som gör mig lycklig och  glad, och det är jag så tacksam över! jag älskar mina vänner och min familj! dom är världens bästa :D

med det sagt är klockan 00.10 och jag ska sova :D godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0