6 säfsen

hej! ligger i sängen mer eller mindre död. helt jäkla slut efter en hel dag i säfsen. kom inte i säng förens 2 och väcktes av mikaela klockan 7..begav oss i alla fall till säfsen för en hel dag med slalom. hade förnannat jäkla roligt! hur härligt som helst var det med underbart sällskap. nu är jag i alla fall mer eller mindre slut! orkar inte ens röra på mig. ögonen bara svackar och vill sova. har även såhär på kvällskvisten rensat facebook vännerlistan och raderat lite folk. imorgon väntar skola som jag absolut inte ser fram emot, orkar inte för fem öre en en hel dag i skolan. sedan gym och simma.  börjar bli sjuk också därför jag känner mig så sjukt trött. så ska nog faktiskt ta och sova nu, klockan 21.00. kommer inte ihåg senast jag la mig såhär tidigt, men skönt som tusan är de iaf! ska börja på en rutin att stiga upp runt halv 6 varje morgon och gå ut på en prommenad. jag är sämsta jäkla morgonmänniskan som finns och ligger och drar mig in i sista sekund och kommer hellre sent på saker än att inte få sova. men nu ska jag tammefan göra det, med värkan på måndag om 1 vecka. nu är det skärpning som gäller. vill bli en morgonmänniska :) med det sagt säger jag nu godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0