7

hallåå! härlig dag i skolan. debatt på morgonen angående skolpolitik! jag och henrik förspråkade centerpartiet i betyg och nationella prov frågan. skulle säga att miljöpartiet och vänstern fick pisk. satt i skolan till 5 och pluggade då jag somnade över bänken och insåg att det var dags att ta sig hem i kylan. Nyss kört ett hårt gympass med jenks. Och överskred mitt rekord och klarade faktiskt av att ta hela 25 kg i bänkpress!! stolt som tusan var jag. nu väntar en varm låååååång härlig dusch innan jag ska krypa ner i sängen och skriva klart min skidrapport. Imorgon har jag sovmorgon till 9.30 då det vankas läkarbesök.. Sen utvecklingsamtal! Onsdagar är den allra värsta dagen på hela veckan. Plågans dag med alla urtråkiga lektioner, usch och fy säger jag bara!

så ser jag ut till sommaren :) puss & kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0