7

shit, dålig uppdatering ja! men har inte haft varken lust eller ork faktiskt. men nu är det fredag och äntligen helg! min vecka har inte varit alltför händelsefull faktiskt, tisdags låg jag hemma med migrän hela dagen. kände på mig redan på måndagen att jag skulle bli dålig, sagt och gjort mådde jag pyton på tisdagen och låg och sov hela dagen. onsdagen var det skola, sen gymmade jag! klarade 24 kg bänkpress vilket jag var otroligt stolt över!! igår var det skola likaså och sen bestämmde jag och emma oss för att bubbla, och det gjorde vi. timme in och timme ut, men jäklar va skönt det var! sen på kvällen blev det ett hårt gympass i ca 3 timmar. slut som en kamel var jag när jag kom hem. idag har dagen endast bestått av skola än så länge. ikväll är det biodags, Snabba cash igen! haha, men så bra var den, så det är värt det! och sällskapet är också värt det.
imorgon väntar en tidig morgon för att sedan spendera hela dagen i backen med slalom =) gött mos!
ha en trevlig fredagskväll alla, för det ska jag ha! :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0