lördag

hej! inte orkat skriva eller sitta vid datorn alls. igår var vi på födelsedagsfest hos mikaela som fyllde 17, grattis hjärtat <3. jag och syrran sov middag när vi kom hem och sov nästan hela eftermiddagen. Sen runt 9 begav vi oss ut till gonäs folketshus där hon hade fest. Det var väldigt trevligt med mycket trevligt folk. Alltså en jäkligt rolig kväll. vi började dra oss hemmåt runt 1. då väntade sängen direkt. men sova kunde man inte, magen gjorde så sjukligt ont så jag höll på slänga mig i väggen. klockan 7 somnade jag och sov endast 3 timmar. Städade då mitt rum och sedan la jag mig framför tven och sov ett tag. Nu sitter jag här, ganska trött och väldigt uttråkad faktiskt. Ska dra mig utåt strax och kanske umgås med emma. Men vi får se vad kvällen har att bjuda på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0