bläääääää

Nu ligger jag själv i vårat stora vardagsrum och kollar på scrubs. Är svintrött men orkar inte gå till sängen :( FAN va jag har börjat tänka mycket, för i helvete. Hatar att tänka. jag fungerar tusen gånger bättre när jag inte tänker. dags att lägga ner nu ja! och tammefan har jag drömt samma dröm nu i två veckor... please kill me.

Jag har bara just hakat upp mig på vad förbannat tråkigt det är när man upptäcker att människor inte är som man trott. Vänner som sviker, som dissar för "nya" vänner. Vänner som dissar för pojkvänner. Jag tycker det är jäkligt tråkigt. Jag har väldigt svårt att släppa saker, speciellt saker som har med svek att göra. Jag är en människa som ältar. Jag hatar att bli sviken, att bli besviken på folk. att få en annan syn på folk. Jag gillar att leva i min drömbubbla där allt är perfekt, människor är perfekta, ingen förändras, allt är bara bra helt enkelt! Men fan nu ska jag släppa detta. Inga människor är perfekta, man får lära sig av sina misstag och göra det bättre nästa gång även om man behöver 2,3 eller 4 chanser. Man lär sig i slutändan. Nu väntar sängen. gooooodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0