emma

hej! ligger halvsjuk framför tven :( snyft, tycker synd om mig själv. Ont i halsen,förkyld,ont i öronen,lite feber och huvudvärk :( :( :(. Dagen har spenderats med att kolla på fotboll halva dagen, fikat halva dagen, gått på stan halva dagen med mina gosiga vänner och min kära syster. sen har jag träffat min kära emma som kommit hem från London. Saknat min lilla plutt, men hon åkte iväg igen och kommer hem på söndag. sen åker hon igen.. blää på henne. legat och degat framför 27 dresses nu på kvällen och ska snart lägga mig. Imorgon ska jag åka skidor hela dagen, sen ska jag på radio luxemburg som har premiär. Sen blir det förfest hos nikolina med massa roliga människor sen blir det fest för hela slanten! Vi ska dansa hela natten. louise 18-års fest. jag är astaggad, ska bli skitkul :D Nu ska jag sova. Godnatt

En bild på Lars winnerbäck när vi var i Leksand och kollade på honom :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0