ha ha ha ha

Godkväll, eller typ godnatt. Klockan är 1 och vi kom precis hem. Har haft en otroligt händelserik kväll kan man minst sagt säga. Var i borlänge hela dagen. Köpte 1 tunika tills på lördag. och en sammetsklänning som jag blev kär i. En snygg svart till brunbrända ben och höga klackar. Kvällen har spenderats med sandy josse och julia och hela kina. Haha haft otroligt roligt. mer än så behöver inte sägas. träffat trevligt folk och skrattat så mycket så jag dör nästan. Nu ska jag sova. Imorgon väntar en hektiskt dag, som vanligt. Ska upp tidigt och iväg så lika bra att sova. Hörs kanske imorgon om jag hinner. Detta har varit en otroligt rolig dag och kväll! tackar alla mina fina vänner för den. Puss =)

Bjuder på en bild på mig och per. Som förövrigt snart kommer hem efter 4 månader i Australien. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0